Post by elporworkbesan on Feb 17, 2022 2:42:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Локикрафт ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Локикрафт IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige primogems ▞▞▞
▞▞▞ Локикрафт 2022 version ▞▞▞
Локикрафт Arkada capo
Det er et ret godt spil, men der er et par fejl som de slyngplanter, de dedinerer, før du er i nærheden af dem for at dedinere, og skeletterne skyder virkelig hurtigt, det er næsten umuligt at dræbe dem. Du kan ikke tabe ting på jorden, og hvis du lukker fanen uden at gå ud og gemmer det sletter din verden Jeg mistede min første overlevende verden på grund af det
Denne app er så sjov, at jeg og min bror og min fætter spiller så meget, og vi vil bare gerne takke jer for at få denne app til at crashe, Loki har gjort mig så inspireret til alle slags ting, så tag det fra mit råd, som I alle har brug for at gå hen og få dette spil lige nu, fordi dette spil har nogle annoncer, men det er ikke så meget har andre spil, det er ligesom et af de bedste spil, jeg nogensinde har haft, tag det fra mit råd, gå videre download lige nu, fordi dette fantastisk jeg bygger en Mansions hele tiden herinde det er 😊 sjovt
Der var ingen æg, så jeg kunne ikke lave en ulvehær, og annoncerne blev ved med at dukke op, og de var irriterende
Локикрафт Arcade nimh
Локикрафт Spillehall lzn
Det er meget godt spil crafting biulding ect. Wow 😊😊 men dette er ikke komplet med diamantblokke og eye of Ender ect 😒😒😥😲. Så jeg gav slæbestjerner
Det er godt, jeg ville ønske, at det lignede Minecraft mere. Jeg hader også, hvordan du ikke kan gå ind i multiplayer-tilstand, jeg vil gerne spille med folk.
Jeg er forelsket i dette spil, det er et meget godt spil, men mange annoncer, men jeg har det fint med dem, fordi det er minecraft, men så jeg vil ikke klage over noget gratis, jeg gerne ville have.!
Jeg kan godt lide dette spil, det er virkelig fedt, men hvis der altid er pop-up-reklamer, og hver gang jeg kan lide, hvad jeg laver noget eller bygger et hus, dukker jeg bare op og kan lide, når jeg klikker på det, slår det mig bare ud af spillet og bare tak fjern de pop op-reklamer, der kommer ud af ingenting, jeg giver den en firer, fordi den stadig er god, men jeg giver den en fire, hvis jeg gav den en femmer, så bliver jeg som dig sur på den, men du giver den en femmer, men tak ordne det💖
Jeg tror, det mangler en masse ting, spawn-æg og slutningen og øjet på ender og axoltels, og men endnu vigtigere, det skal være lidt mere ligesom minecraft som seriøst, kan du venligst lave en opdatering af dette tak
😍💟 i-i-i-i love it Jeg kan virkelig rigtig godt lide, hvordan man kan lave sine egne huse, og jeg mangler en lille form til mine (dyr) 👏 sjette klasse gjorde et rigtig godt stykke arbejde!!!!.
Jeg holder meget af, det er bare, at jeg så ender-dragen, og den skræmte mig, vær venlig at rette dette spil, så det bliver ligesom Minecraft den rigtige, og tilføj vingerne og fyrværkeriet, så vi kan være batman, tilføj også skjoldet
Локикрафт Arkadspel lhz
Big Hunter Action ughh
😡 Jeg slettede spillet, fordi jeg ikke kunne fodre mine ulve eller noget andet. Jeg følte mig virkelig sur, fordi jeg ville gøre det til mit vilje, jeg vil lave det, hvor det kunne følge mig, men det virkede ikke, så jeg er sur Jeg ville være mit kæledyr, kan du klare det, og jeg vil downloade et spil og give det til jer alle fem butikker. Tak, I gør det, hvis I gør det😊
Grunden til, at jeg bedømmer denne 3-stjernede, er, fordi den ikke har multle player, og det er en slags kopi af det faktiske minecraft, ordene og lydene, de lavede, også der er så mange annoncer for mange, så ja, venligst ret nogle af disse, især multiplayer
OMG jeg er flipper over hvordan spillets DETALJER Jeg har ledt længe efter en gratis Minecraft, og DET ER DET!! Fantastisk rip off, tilføj venligst 1 farvet glas 2 i stand til at ændre din hud 3 tilføj spawn cats 4 eye of ender 5 isbjørne 6 pandabjørne 7 flag 8 pilagarer 9 lanterner 10 fisk 11 sølanterner 12 farvede senge 13 forskellige fældedøre og takket være spil på !!😃😁🕹🎮🙄🤗😄
Bogstaveligt talt lige rippet stort set alt fra Minecraft (gameplay, ui osv.), sat fast på en ny etiket og teksturpakke. Spillet nægter også at åbne, hvis du ikke giver det lagringstilladelser og forklarer ikke hvorfor, meget mistænkeligt. Edit: Også reklamer midt i gameplayet, seriøst?
Først og fremmest et fantastisk spil. Til enhver af de mennesker, der siger, at dette minder for meget om minecraft, gør akseno2 disse spil til en sjov, gratis version, så spillere kan få en gratis oplevelse og ikke en bøde på $7. (Og nej, jeg blev ikke betalt for at gøre dette)
Det er godt, grunden til, at jeg får fire stjerner i stedet for fem, er på grund af de annoncer, jeg ikke kan lide, at jeg er i gang med at bygge et hus til min ven, og der er en annonce, hvorfor jeg kun får fire stjerner, prøv venligst at rette dette og jeg vil give fem stjerner hav en god dag
Min oplevelse, jeg affødte midt i havet, jeg forsøger at undslippe, annonce dukker op, jeg lukker den, sidder fast i menuen, og jeg dør, jeg går i kreativ tilstand denne gang, samme verden, det er dybest set minecraft med en teksturpakke
Ok, grunden til, at jeg valgte tre stjerner, fordi der er alt for mange annoncer, jeg mener, jeg synes, det er et fedt spil, og alt andet end bare for mange annoncer.
Dette er et godt spil, det er for folk, der vil have Minecraft, men jeg giver det 2 stjerner, fordi jeg spiller dette i en måned, først så styrtede det ned, det indlæser enhed, så vender det tilbage til starten af indlæsningen. bygger og 2 af dem er det min landsby, så lad være med at ordne det, det er 2 uger siden, så pls🥺🥺🥺 Jeg elsker virkelig dette spil
Jeg elsker dette spil er så sjovt, men kan du tilføje mod til det. det og costum karakter, så vi kan have det sjovere og.gøre det til vi kan lege med venner.
Jeg kan godt lide denne Minecraft-klon, men den har nogle fejl som en er, at den lukker min enhed ned uden grund på grund af dette, jeg var nødt til at vente 2 måneder for at finde ud af, hvordan jeg fik min bærbare computer til at fungere igen, hvis du læser dette, bedes du rette denne fejl. Tilføj også multiplayer og tillad folk at lave spil som bed wars og den slags ting. Jeg anbefaler dette spil.
Jeg kan godt lide spillet, men der er annoncer til mig. Hver anden grund til, at det ser ud til, at de kopierer minecraft
Jeg kan virkelig godt lide spillet Minecraft, men jeg kan ikke ændre min hud, og jeg kan ikke komme af hesten, når jeg får et, venligst reparer det, og det har for mange reklamer, ret det, i stedet for at det er et af de bedste spil
Jeg ville give det 5 stjerner, men mit spil kan nogle gange være dumt. Eksempel 1: knapperne til at ændre, hvad du har, holder op med at virke lige midt i spillet. . . så mange annoncer, at du ikke har meget tid til rent faktisk at spille, og nogle gange vil du ikke engang lade dig flytte, vær venlig at ordne dette, så vil du have 5 stjerner i stedet for to
Minecraft on the App Store
Jeg elsker dette spil, men jeg gav det 3 stjerner Fordi annoncerne er for meget, dræbte en ulv mig, men reklamen dukkede op, og efter det var jeg død, og jeg mistede alt idk, da jeg får en diamant, og jeg får noget af diamant, virker det. men alt i alt et godt spil.
Det er ligesom minecraft, men bedre du kan bygge huse finde nye værktøjer byg håndværksbænke og ovne, du kan have det sjovt med legetilstande, men der var denne uhyggelige ting i spillet. Jeg åbnede en ny verden og en isdam på denne en gange 2 fods ø og ved denne ø er en brønd med vand Jeg går over vandet og går til den næste ø, hvor der er en brønd uden ende var dette en tilfældighed, fordi det er meget skræmmende. gør noget
Så denne hame er sjov, men jeg KAN IKKE have et like-træ, og mit spil halter, hver gang jeg genstarter spillet og 1 grund mere til, at dette spil som at du ikke engang kan se foran dig, da der er en pøbel 2 flere grunde som hver aften, jeg spiller dette, hjælper det ikke f.eks. værktøjerne som f.eks. at få dig til at ramme noget på actinit også, når jeg laver et hus, jeg kommer tilbage, og der er en masse pøbel, og du skal bekæmpe dem, selvom du ikke har værktøj, s? ! Hvis du fikser det, ville jeg prøve at bedømme 1000 starter, men det kan jeg ikke gøre, ville jeg blive glad 🙂
Jeg kan godt lide dette spil, men dets grafik er så dårligt, og det joysticket er så lille, så vær venlig at rette op på det, men dette spil er godt
Den er god, men ikke perfekt, den har brug for flere blokke og en bedre opsætning, når du går til dit inventar og måske en chance for at style din avatar, men der er ikke noget problem med annoncer, bortset fra at vi har brug for flere detaljer om blokkene ☺️🙃☺️
Jeg elsker dette Loki håndværk, det er så sjovt, og jeg fandt guld, og jeg var så glad, da jeg fandt guld. Har en af jer fundet guld? Fortæl mig i kommentarfeltet, hvor de stiller dig spørgsmål, og så står der beskriv, hvordan du har det med spillet, jeg tror, det sagde noget i den retning, men grunden til, at du ser alt det skriver, er, fordi jeg elsker at chatte og være på min telefon så ja. Men hvis du ikke kan lide det spil, er du haters men. Jeg kan godt lide spillet på timt jeg lavede et hønsehus, men jeg har tænkt mig at gå så farvel
Dette spil er meget sejt og fantastisk, jeg kan spille alene og ingen i LokiCrafts verden. Hej gutter, I skal ikke klage over annoncerne, det handler bare om at have det sjovt, ikke om at kede sig. Venligst alle bare have det sjovt. Og hvis denne besked hjalp, bedes du venligst bedømme den nedenfor. Tak folkens.🤗
Spillet er sjovt, men sagen er, at du starter med 3 eller 2 annoncer, der er ens, og så efter et stykke tid, hver gang du får 1 af disse annoncer, sætter det en reklame efter hver lille annonce, det er et godt spil, det ligner 360'eren. Xbox minecraft Jeg elsker bare lidt mindre reklamer